Tuesday 31 January 2012

NAK JADI AGEN DROPSHIP????

Nak mulakan bisnes tapi tiada modal???Saya sedia membantu...Anda hanya perlu mempromot (ala mcm promoter kat supermarket tue) produk2 saya dan anda juga xperlu simpan stok..Promot je kat mana2 pun FACEBOOK/TWITTER/BLOG & apa saja yg berkaitan....Apa yang perlu anda lakukan adalah promot & terus promot.Bila ada customer berminat untuk membeli salah satu produk saya,anda perlu rujuk dengan saya terlebih dahulu dan berikan segala maklumat tentang pembeli tersebut dan membuat bayaran dengan harga sebagai pengedar.Anda boleh naikkan harga produk2 saya mengikut keuntungan yang anda inginkan....
Hurmmm..macam mana??Berminat???boleh sms ke 019-4347786 @ antar msg kat fb saya
 http://facebook.com/noorazrinaz

ok semua!!!!

No comments:

Post a Comment